Köpvillkor och leverans

This post is also available in: English

KÖPVILLKOR OCH LEVERANS WEBSHOP

Köpvillkor

Vi har flera olika betalningsalternativ. Du kan välja mellan våra två leverantörer. Woo Commerce pay (Stripe) som erbjuder: Kortbetalningar, Google pay & Apple Pay samt Klarna där deras köparskydd ingår och du kan välja mellan flera olika betalningsalternativ: Kort, bank, faktura eller konto.

Leverans

Fysiska varor
Leverans sker inom några vardagar efter att vi fått din order. Du får ett spårningsnummer och länk till att följa din order. När du hämtar ut paketet hos ditt ombud, kontrollera att paketet inte är skadat. Om så är fallet, anmäl detta direkt till ombudet. Alla våra leveranser sker med Post Nord. Vi debiterar en fast fraktavgift på 49kr. För miljöns skull så samarbetar vi med andra företag gällande återanvändning av emballage vilket gör att vi ofta paketerar i andra märkens ytterkartonger. 

Om du valt upphämtning i salongen tar det normalt 1-2 vardagar. Vi meddelar dig så fort du kan komma förbi och hämta din order.

Digitala varor
Vid köp av digitala varor så skickas dom via mail inom några vardagar. Du ansvarar själv för att du uppgett korrekt mailadress samt att du kontrollerat skräpposten. Om något gått fel på vägen så kontakta oss snarast så löser vi givetvis det!

Retur

Fysiska varor
Du har 14 dagars retur/ångerrätt räknat från den dag leveransen nått fram till ditt utlämningsställe. Produkten måste vara i obruten förpackning och i oskadat yttre skick. Maila oss på shop@abeautylight.se och be om en retursedel. Fyll i den och paketera med varan. Du bekostar själv returfrakten. Du ansvarar även för att produkten når fram till oss i gott skick. Så fort vi har mottagit produkten i oskadat skick påbörjar vi returordern. Återbetalning sker samma väg som du valde att betala din vara.

Digitala varor
Du har 14 dagars retur/ångerrätt räknat från den dag leveransen nått fram till din mail. Produkten får inte ha använts. Maila oss på shop@abeautylight.se och be oss om en ångerblankett. Fyll i den och maila tillbaka till oss. Återbetalning sker samma väg som du valde att betala din vara.

Kundnöjdhet är viktigt för oss

Vi vill givetvis att våra kunder ska bli nöjda med de produkter ni köper hos oss. De hudvårdsprodukter vi säljer håller mycket bra kvalité. Vill du ha ytterligare hjälp med val av produkter eller har frågor om hur du ska använda dem skriv direkt till oss via messenger, DM, SMS eller mail. Vi svarar så fort vi har möjlighet.

A Beauty Light/Gladö Consulting AB Org.559015-0107 Säte Stockholm, Sverige.

This post is also available in: English